2017. március 2., csütörtök

69. lecke: Fogalmak melyek nálam mást jelentenek!

Ezt, azért csinálom, hogy megértsétek azt, mivel én sokkal különbözőbb vagyok az átlagnál, leírtam pár fogalmat, mely nálam mást jelent!

 Jégtükör: az az ónoseső, ami cserül æyskáftis.

Néphagyományok összességébe vetett megértés: ez a kultúrális intelligencia, ami cserül nációereditás elteć.

Újév: március 1-jén tartom meg az új évet a természethez igazodva.

Globalizáció: elsősorban, nem a világon elterjedt gazdasági termelést takarja, hanem a különböző kultúrák, országok önkéntes vagy erőszakkal történő egyesítését ami cserül wíláonisjeć.

Húsvét: ezen ünnepen ételeket osztunk meg a másikkal, mert ennek előzménye, hogy március 12-e és április 12-e között nem szabad sokat enni, ezzel kifejezve a szegényebb rétegek felé közölt részvétünket, tehát csak 3x1 nap eszünk. Viszont április 12-én a családok kiülnek a folyó partokra és piknikeznek. Cserül ez az ünnep a Sonkotá.

Iskola: egy olyan intézmény, mely segítséget nyújt a gyerekek számára az életben való boldogulásra. Megtanítanak írni, olvasni, számolni majd főzni, szerelni, fúrni-faragni és kultúrális alapismereteket biztosít tanulói számára. Cserül ez a sqolá.

Köszönöm szépen, remélem segítettem abban, hogy jobban megismerjetek, és megértsetek. Sosáen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése